BESTELLING GEPLAATST OP WERKDAGEN VOOR 17:00 WORDEN DE VOLGENDE DAG GELEVERD!

SHOP ONZE LAST SIZES MET KORTING OPLOPEND TOT 70%!

ALTIJD GRATIS VERZENDING.

BUY NOW, PAY LATER MET KLARNA.

Veelgestelde vragen

Bestellen & Betaling

Om snel een artikel te vinden, kun je de gewenste zoekterm invoeren in de zoekbalk rechtsboven op onze webshop. Daarnaast kun je ook de filteropties in de linkerkolom gebruiken. Daar kun je filteren op categorie, type schoen, maat, kleur, prijs en hakhoogte om het online shoppen nog gemakkelijker te maken!

Nee, producten in je winkelmand worden niet gereserveerd. Het gekochte product of producten worden van de voorraad gehaald wanneer je jouw bestelling hebt betaald en voltooid.

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze direct verwerkt en zo snel mogelijk klaargemaakt voor verzending. Hierdoor laat ons systeem het helaas niet toe dat we een bestelling annuleren of wijzigen nadat deze is geplaatst.

Je kunt jouw bestelling betalen met Visa, MasterCard, PayPal, iDeal, Klarna, Google Pay en Shop Pay. Betaalmogelijkheden kunnen per land verschillen. Nadat een bestelling is geplaatst, autoriseert ons systeem je betaling om te controleren of het bedrag beschikbaar is. Wanneer je voor creditcard betalingen kiest, boeken we direct het bedrag af van je creditcardrekening.

Ja, wij richten ons op consumenten en daarom zijn onze prijzen inclusief BTW in euro's.

Als je een kortingscode wilt toepassen op je bestelling is dit mogelijk wanneer je vanuit je winkelmand doorgaat naar het afrekenen van je bestelling. Tijdens het afrekenen zie je een overzicht van de producten die je wilt afrekenen aan de rechterzijde van het scherm. Hier is een tekstveld zichtbaar met daarin de tekst 'korting'. Typ de kortingscode in die je wilt gebruiken en klik op 'toepassen'. Nadat je de kortingscode hebt toegepast wordt het weergegeven of de kortingscode succesvol is toegepast of niet. Wanneer de kortingscode succesvol is toegepast, zal het aankoopbedrag automatisch aangepast worden.

Is het niet mogelijk om de kortingscode toe te passen? Wellicht voldoen de producten in je winkelmand dan niet aan de voorwaarden van de kortingscode of de kortingscode kan verlopen zijn. Wanneer je vragen hebt over een kortingscode kan je altijd contact opnemen per e-mail: klantenservice@stevemadden.eu

Verzendkosten & Levering

We bieden gratis standaard verzending voor alle orders met een waarde boven de €75. Voor alle bestellingen onder de €75 zal er €3.95 verzendkosten worden gerekend. 

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17:00 worden de volgende dag geleverd. Plaats je jouw bestelling na 17:00 of in het weekend? Dan wordt deze de eerst volgende werkdag verzonden. Je ontvangt een bevestiging per email zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je per e-mail een link met daarin jouw track and trace code. Je kunt deze link gebruiken om jouw bestelling te volgen en te zien wanneer deze wordt afgeleverd. In verband met de feestdagen en het grote aantal orders kan het iets langer duren voordat jouw bestelling ons magazijn verlaat. We hopen op je geduld.

Heb je de e-mail met daarin de link naar jouw track and trace code niet ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid even je ongewenste e-mail map.

Als je vragen hebt over het volgen van jouw bestelling, kun je altijd per e-mail contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@stevemadden.eu.

*centraal-Europese tijd

Was je niet thuis op het moment dat de koerier aan de deur stond om je pakketje af te leveren? Dat is erg vervelend.

In dat geval willen we je vragen om de track and trace code goed in de gaten te houden. Er zal door de koerier een nieuwe afleverpoging ingepland worden.

Retourneren & Ruilen

Is je bestelling niet precies wat je verwacht had? Dat is jammer om te horen.
Bij Steve Madden Europe retourneer je gemakkelijk jouw ongedragen schoenen, tassen, kleding en accessoires. We bieden een retourtermijn van 30 dagen, tellend vanaf de dag dat je bestelling is geleverd.

Gebruik hiervoor ook de meegeleverde pakbon. Mis je de pakbon? Dan kan je deze hier downloaden.

1. Vul de reden van retour in op de pakbon en voeg deze toe aan het pakket.
2. Verpak je retour in de originele verpakking en beschermpapier. Schrijf het retouradres op de doos en breng het pakket naar een postkantoor of servicepunt naar keuze.
3. Betaal de retourkosten en bewaar het verzendbewijs van je retourzending. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening en zullen niet terugbetaald worden.
4. Nadat ons magazijn je retourzending heeft ontvangen, wordt de terugbetaling binnen 5 werkdagen uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die werd gebruikt voor de aankoop. Je ontvangt hiervan een bevestiging per email.

Retouradres
Steve Madden - DSV Solutions NL
Transportweg 7
7041 KK s-Heerenberg
Nederland

We kunnen helaas geen retourlabels aanbieden omdat je als klant zelf verantwoordelijk bent voor het betalen van de retourkosten.

Retourvoorwaarden
- Stuur het artikel altijd goed verpakt in de originele verpakking terug.
- Kaartjes, stickers en dergelijke mogen niet worden verwijderd.
- Voeg altijd de pakbon toe, met daarop de retourreden ingevuld.

We accepteren alleen retourzendingen van orders die geplaatst zijn op stevemadden.nl. Steve Madden producten, gekocht bij een van onze retailers, moeten geretourneerd worden naar waar ze zijn gekocht.

Heb je een klacht over een van de producten die je van ons hebt ontvangen? Dan willen we je vragen meteen contact op te nemen met onze klantenservice met je klacht en ordernummer. Vergeet niet om foto's toe te voegen van je klacht. Gebaseerd op je klacht en de foto's, zullen we je zo snel mogelijk een passende oplossing bieden!
Je kant onze klantenservice bereiken per e-mail: klantenservice@stevemadden.eu

Wij kunnen artikelen die gebruikt of beschadigd zijn, of op een andere manier niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het versturen en betalen van je retourzending.

Terugsturen vanuit Nederland? Dat kan je makkelijk via de volgende opties:

Terugsturen vanuit België? Dat kan je makkelijk via de volgende optie:

Het verzenden en verwerken van je retour kan tot 14 dagen duren. Je kan je terugbetaling verwachten binnen 5 werkdagen nadat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Alle terugbetalingen zullen verricht worden naar de betaalmethode die je hebt gebruikt om je order te betalen. Houd daarom altijd deze rekening of dit account in de gaten!

LET OP: Bewaar je verzendbewijs van je retour tot je retour volledig is verwerkt en terugbetaald. Zonder een geldig verzendbewijs van je retour kunnen wij geen onderzoek starten in het geval van een vermiste retourzending. Dat zal dus in dit geval betekenen dat we niet over kunnen gaan op een terugbetaling.

Nee, ons systeem laat het op dit moment helaas niet toe om bestellingen te ruilen. Als je graag een andere maat of kleur wilt ontvangen, willen we je vragen om jouw eerste bestelling terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Heb je verzendkosten betaald en je volledige bestelling retour gestuurd? Dan worden de verzendkosten volledig terugbetaald. Wanneer je verzendkosten hebt betaald en een deel van de bestelling retour stuurt, worden de verzendkosten niet terugbetaald. Wanneer je jouw bestelling retour hebt gestuurd en de retourzending verwerkt is in ons magazijn ontvang je een bevestiging per mail met daarin een overzicht van de terugbetaling.

Let op: we hebben het hier over de eventuele verzendkosten die je hebt betaald voor het versturen van je bestelling vanuit ons magazijn naar je verzendadres en dus niet de retourkosten.

Klachten & garantie

Het kan helaas gebeuren dat er iets mis gaat met je bestelling voor of tijdens de verzending. Als klant kan je hier natuurlijk niks aan doen! In dat geval willen we je graag vragen om meteen contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij altijd de klacht en het ordernummer. We zullen je vervolgens vragen om foto's te sturen van je klacht. Gebaseerd op jouw klacht en de foto's, zullen we je zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.

Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@stevemadden.eu

LET OP: Als je een klacht hebt over een product van Steve Madden wat gekocht is bij een van onze retailers willen we je vragen contact op te nemen met hun klantenservice. We weten zeker dat zij je klacht in behandeling zullen nemen!

Steve Madden Europe biedt garantie van maximaal 6 maanden voor schoenen en 30 dagen voor tassen vanaf de datum van aankoop in het geval van fabrieksfouten.

Heb je een product ontvangen met een fabrieksfout? Dan horen we graag van je zodat we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden.

Je kan je klacht indienen per e-mail bij klantenservice@stevemadden.eu

Er zijn een aantal klachten die wij helaas niet kunnen vergoeden. De klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn:

  • Normale slijtage van zolen, hakken of neuzen bij schoenen
  • De gevolgen van het dragen van een verkeerde schoenmaat
  • Beschadiging aan hak
  • Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie
  • Slijtage door verkeerd of intensief gebruik
  • Kapotte ritsen

Algemene voorwaarden korting

  • Kortingscodes hebben een gelimiteerde geldigheid.
  • Kortingscodes kunnen gelinkt zijn aan een bepaalde productcategorie of andere voorwaarde.
  • Kortingscodes kunnen een minimale en/of maximale als voorwaarde hebben. Aan deze voorwaarde moet ook worden voldoen indien een deel van de bestelling retour gestuurd wordt.
  • Kortingscodes kunnen niet met terugwerkende kracht toegepast worden.
  • Kortingscodes kunnen niet met elkaar gecombineerd worden.
  • Kortingscodes kunnen niet ingewisseld worden voor contanten of ander tegoed.
  • Indien besloten wordt om de bestelling retour te sturen, is de kortingscode niet nogmaals geldig voor een volgende bestelling.
  • Steve Madden Europe heeft het recht om een korting op elk moment zonder kennisgeving te annuleren of te wijzigen.
  • De kortingscode kan enkel toegepast worden op full-priced items.
  • De kortingscode is uniek en kan een keer toegepast worden.
  • De kortingscode is 30 dagen geldig.
  • De kortingscode is voor nieuwe inschrijvers van de nieuwsbrief. Dit betekent dat je de code niet ontvangt wanneer je eerder ingeschreven bent geweest voor de nieuwsbrief.
  • Geselecteerde items zijn uitgesloten van de kortingscode. Bekijk het volledige overzicht hier

Gift Cards

Je bestelt de Steve Madden online Gift Card gemakkelijk in onze online store. We hebben de volgende Gift Cards beschikbaar: €10, 25, 50, 75, 100, 150 en €200.

Je kan gemakkelijk jouw Gift Card toepassen in de check-out. Volg de onderstaande stappen:

  • Je vindt jou Gift Card code en PIN in de email die je hebt ontvangen. De Gift Card code bestaat uit 16 karakters en de PIN bestaat uit 4 karakters.
  • Kies je favoriete Steve Madden item(s) en voeg ze toe aan je winkelmandje.
  • Ga naar je winkelmand en klik op 'verder met bestellen'.
  • Vul de Gift Card code (16 characters) en PIN (4 characters) in, in het veld 'Gift Card of kortingscode'.
  • Het bedrag van de Gift Card wordt van het totaalbedrag afgetrokken.

Let op: je kan de Gift Card enkel gebruiken op www.stevemadden.eu, www.stevemadden.be, www,stevemadden.ie, www.stevemadden.nl, www.stevemadden.de, www.stevemadden.at en www.stevemadden.fr.

Is het bedrag op je Gift Card niet hoog genoeg om de volledige bestelling mee te betalen? Dan kan je het resterende bedrag betalen met een andere betaalmethode zoals iDeal, credit card of Klarna. Bekijk onze Veelgestelde vragen pagina voor alle betaalmethodes.

Is het bedrag op je Gift Card hoger dan het bedrag van je bestelling? Dan zal het resterence bedrag uiteraard beschikbaar blijven op jouw Gift Card. Het resterende bedrag is zichtbaar binnen enkele minuten nadat jouw bestelling is geplaatst. Je kan dit bedrag gebruiken voor je volgende aankoop op onze webshop.

Je kan gemakkelijk het bedrag van jouw Gift Card checken vanuit de email die je hebt ontvangen. Klik op 'bekijk Gift Card' en het resterende bedrag is zichtbaar in de rechterhoek van de pagina.

Je kan gemakkelijk jouw Steve Madden Gift Card verwijderen uit je winkelmandje, zolang je jouw bestelling niet hebt bevestigd.

In dit geval willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice per email: klantenservice@stevemadden.eu. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00.

Je kan zoveel Gift Cards toepassen op een bestelling als dat je wilt. Het bedrag van elke Gift Card wordt automatisch met het betaalbedrag verrekend zodra je hem hebt toegepast.

Wil je graag je bestelling terugsturen en is (een deel van) de bestelling betaald met een Steve Madden Gift Card? Dan zal je, nadat jouw retourzending is verwerkt, het bedrag teruggestort krijgen op de originele Gift Card. Je ontvangt een bevestiging per email zodra deze is verwerkt. Tip: Bewaar altijd jouw Gift Card email zodat je het nummer en de PIN gemakkelijk terug kan vinden.

De Steve Madden Gift Card en het daaropstaande bedrag is oneindig geldig. Je kan het bedrag op een bestelling toepassen of op meerderen.

Nee, het is helaas niet mogelijk om een kortingscode toe te passen op een bestelling die een Gift Card bevat. Mocht je een kortingscode toe willen passen op een bestelling die zowel een Gift Card als andere item(s) bevat, dan zouden we je aan willen raden om de Gift Card los te bestellen van de overige item(s) zodat je op de andere items de kortingscode kan toepassen.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

We vinden het vervelend om te horen dat je jouw Gift Card niet langer in je bezit hebt. We zouden je willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice door de mailen naar klantenservice@stevemadden.eu. Vergeet niet om het aankoopbewijs/order bevestiging mee te sturen. Onze klantenservice is beschikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00.

Alle gebruiksvoorwaarden die verbonden zijn aan de aankoop en het gebruik van de Gift Card zijn hier terug te vinden.

Contact

Wordt jouw vraag niet beantwoord in onze FAQ? Neem dan contact met ons op via onze klantenservice@stevemadden.eu

JOUW WINKELWAGEN

Sluiten

Je winkelmand is leeg.