Op werkdagen voor 17:00 besteld is volgende dag in huis

Gratis verzending boven €75

BESTELLING GEPLAATST OP WERKDAGEN VOOR 17:00 WORDEN DE VOLGENDE DAG GELEVERD!

SHOP ONZE LAST SIZES MET KORTING OPLOPEND TOT 70%!

ALTIJD GRATIS VERZENDING.

BUY NOW, PAY LATER MET KLARNA.

Retourbeleid

Is je bestelling niet precies wat je verwacht had? Dat is jammer om te horen.
Bij Steve Madden retourneer je gemakkelijk jouw ongedragen schoenen, tassen, kleding en accessoires. We bieden een retourperiode van 30 dagen, tellend vanaf de dag dat je bestelling is geleverd.

We raden je aan om schoenen op een zachte, schone ondergrond te passen. Gebruik voor het retourneren van je bestelling de meegeleverde pakbon. Mis je de pakbon? Dan kan je deze hier downloaden. 

1. Vul de reden van retour in op de pakbon en voeg deze toe aan het pakket.
2. Verpak je retour in de originele verpakking en beschermpapier. Schrijf het retouradres op de doos en breng het pakket naar een postkantoor of servicepunt naar keuze.
3. Betaal de retourkosten en bewaar het verzendbewijs van je retourzending. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening en zullen niet terugbetaald worden.
4. Nadat ons magazijn je retourzending heeft ontvangen, wordt de terugbetaling binnen 5 werkdagen uitgevoerd via dezelfde betaatmethode die werd gebruikt voor de aankoop. Je ontvangt een bevestiging per email. 

Retouradres

Steve Madden - DSV Solutions NL
Transportweg 7
7041 KK s-Heerenberg
Nederland

We kunnen helaas geen retourlabels aanbieden omdat je als klant zelf verantwoordelijk bent voor het betalen van de retourkosten. 

Retourvoorwaarden

    • Stuur het artikel altijd goed verpakt in de originele verpakking terug.
    • Kaartjes, stickers en dergelijke mogen niet worden verwijderd.
    • Voeg altijd de pakbon toe, met daarop de reden van retour ingevuld.

We accepteren alleen retourzendingen van orders die geplaatst zijn op onze eigen website. Steve Madden producten, gekocht bij een van onze retailers, moeten geretourneerd worden naar waar ze zijn gekocht.

Heb je een klacht over een van de producten die je van ons hebt ontvangen? Dan willen we je vragen meteen contact op te nemen met onze klantenservice met je klacht en ordernummer. Vergeet niet om foto's toe te voegen van je klacht. Gebaseerd op je klacht en de foto's, zullen we je zo snel mogelijk een passende oplossing bieden!

Je kant onze klantenservice bereiken per e-mail: klantenservice@stevemadden.eu

Wij kunnen artikelen die gebruikt of beschadigd zijn, of op een andere manier niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het versturen en betalen van je retourzending.

Terugsturen vanuit Nederland? Dat kan je makkelijk via de volgende opties:

Terugsturen vanuit België? Dat kan je makkelijk via de volgende optie:


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het verzenden en verwerken van je retour kan tot 14 dagen duren. Je kan je terugbetaling verwachten binnen 5 werkdagen nadat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Alle terugbetalingen zullen verricht worden naar de betaalmethode die je hebt gebruikt om je order te betalen. Houd daarom altijd deze rekening of dit account in de gaten!

LET OP: Bewaar je verzendbewijs van je retour tot je retour volledig is verwerkt en terugbetaald. Zonder een geldig verzendbewijs van je retour kunnen wij geen onderzoek starten in het geval van een vermiste retourzending. Dat zal dus in dit geval betekenen dat we niet over kunnen gaan op een terugbetaling.

Kan ik een artikel ruilen?

Nee, ons systeem laat het op dit moment helaas niet toe om bestellingen te ruilen. Als je graag een andere maat of kleur wilt ontvangen, willen we je vragen om jouw eerste bestelling terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Worden de verzendkosten terugbetaald als ik mijn bestelling retour stuur?

Heb je verzendkosten betaald en je volledige bestelling retour gestuurd? Dan worden de verzendkosten volledig terugbetaald. Wanneer je verzendkosten hebt betaald en een deel van de bestelling retour stuurt, worden de verzendkosten niet terugbetaald. Wanneer je jouw bestelling retour hebt gestuurd en de retourzending verwerkt is in ons magazijn ontvang je een bevestiging per mail met daarin een overzicht van de terugbetaling.

Let op: we hebben het hier over de eventuele verzendkosten die je hebt betaald voor het versturen van je bestelling vanuit ons magazijn naar je verzendadres en dus niet de retourkosten.

JOUW WINKELWAGEN

Sluiten

Je winkelmand is leeg.

Totaal: 0,00
Ga naar de kassa

SNELLE BETAALMOGELIJKHEDEN

Meer betalingsmethoden zijn mogelijk bij de volgende stap.